بهترین برندهای کامپوزیت دندان

برندهای کامپوزیت دندان

لبخندتان زیباترین دارایی شما است. دندان‌های سفید و مرتب اولین و مهم‌ترین المان برای ساختن زیبایی چهره و استایل به‌شمار می‌آیند و به‌همین دلیل افراد از مسیرهای مختلف به‌دنبال رسیدن به آن هستند. یکی از بهترین راه‌ها برای دست یافتن به لبخندی درخشان، کامپوزیت دندان است. در کلینیک‌های دندانپزشکی برندهای مختلفی از کامپوزیت مورد استفاده قرار می‌گیرد و این باعث شده است تا زیباجویان کلینیک سپهر نیاوران، از خودشان بپرسند بهترین برندهای کامپوزیت دندان کدام هستند و چه ویژگی‌هایی دارند؟ برای پاسخ این سوال تا انتها همراه ما باشید.

ویژگی های بهترین برندهای کامپوزیت دندان

برندهای کامپوزیت دندان

قبل از آن‌که بهترین برندها را به شما معرفی کنیم، بهتر است با ویژگی‌هایی که آن‌ها را از دیگر برندهای نامرغوب موجود در بازار متمایز می‌کنند آشنا شوید. به‌این ترتیب متوجه خواهید شد که چرا در کلینیک سپهر نیاوران، بهترین برندها مورد استفاده قرار می‌گیرند.

ظاهر طبیعی و زیبا

فرقی نمی‌کند که کامپوزیت را به‌دلیل ترمیم آسیب دیدگی دندان‌هایتان انتخاب کرده باشید یا به دلایل زیبایی، در هر دو صورت ظاهر زیبا و طبیعی دندان‌ها خواسته فردی است. بهترین برندهای تولید کننده کامپوزیت از مواد اولیه مرغوب و با بافت ریز استفاده می‌کنند و به‌این ترتیب، با افزایش کیفیت خود ظاهر زیباتر و طبیعی‌تری را نیز به‌دندان‌ها می‌دهند.

شکل پذیرتر بودن

هرچقدر دندانپزشک بتواند راحت‌تر خمیر کامپوزیت را متناسب با شکل دندان فرم داده و ظاهر طبیعی‌تری به آن بدهد، برند کیفیت بالاتری خواهد داشت.

قابلیت سفت شدن سریع

یکی دیگر از ویژگی‌های کامپوزیت دندان باکیفیت، قابلیت سفت شدن سریع آن پس از قرار گرفتن در معرض تابش لیزر است. این ویژگی کمک می‌کند تا زیباجویان بتواند بلافاصله پس کامپوزیت کردن دندان‌هایشان شروع به خوردن غذا کنند.

سازگاری با دهان و دندان

بهترین برندهای کامپوزیت در ساخت محصول خود از موادی استفاده می‌کنند که با دهان و دندان افراد سازگاری کامل دارد و به‌این ترتیب احتمال واکنش آلرژیک فرد به کامپوزیت را به صفر می‌رسانند.

مقاومت و استحکام بالا

دیگر ویژگی مهم در انتخاب برند کامپوزیت، دوام و استحکام بالای آن در برابر ساییدگی، تغییر رنگ، لب پریدگی یا شکستگی است. بهترین برندها از مواد و تکنولوژی‌های پیشرفته‌تری نسبت به دیگر شرکت‌ها استفاده می‌کنند تا این ویژگی‌ها را در محصول خود تقویت کنند.

بیشتر بخوانید
تفاوت لمینت و کامپوزیت و روکش چیست؟

امکان ترمیم

اگر به‌فکر ترمیم کامپوزیت دندان‌هایتان بیفتید، این کار تنها در صورتی نتیجه دلخواهی خواهد داشت که کامپوزیت قبلی دندان‌هایتان کیفیت بالایی داشته باشد. در صورت استفاده از کامپوزیت‌های بی‌کیفیت امکان انطباق رنگ مواد ترمیمی و پولیش آن به‌سختی وجود خواهد داشت.

بهترین برندهای کامپوزیت دندان

تا این‌جا ویژگی‌های یک کامپوزیت باکیفیت را که ظاهری زیبا و طبیعی به دندان‌هایتان می‌دهد، بررسی کردیم. اما این ویژگی‌ها در محصولات کدام برندها وجود دارد و چطور باید از میان آن‌ها یک انتخاب مناسب داشته باشید؟

ما در ادامه 8 مورد از بهترین برندهای کامپوزیت را معرفی می‌کنیم اما برای آن که بدانید کدام یک انتخاب مناسب‌تری برای شما است، می‌توانید از مشاوره تخصصی دندانپزشکان کلینیک سپهر نیاوران استفاده کنید.

بهترین برندهای کامپوزیت دندان

کامپوزیت Bisco

بیسکو یک کامپوزیت آمریکایی و یکی از بهترین برندهای کامپوزیت دندان است که در راستای محافظت و تحریک ترمیم پالپ و عاج دندان روانه بازار شده است. این محصول به‌دلیل ویژگی‌های خود قابلیت جابه‌جایی و سهولت در قرارگیری دارد و همچنین دارای خواص بازسازی کننده است.

کامپوزیت Coltene

اگر به‌دنبال یک لبخند زیبا و در عین حال مقرون به‌صرفه هستید، کامپوزیت دندان این برند، انتخابی مناسب و باکیفیت برای شما است. در ساخت این کامپوزیت از نوآوری‌های جدیدی استفاده شده است که می‌تواند مزایای ترمیم کامپوزیت مستقیم را با ونیرهای کامپوزیت پیش‌ساخته ترکیب کند. به‌همین دلیل این محصول با وجود کیفیت بالای خود، هزینه بسیار کمتری از ونیرهای پورسلین دارد.

کامپوزیت DMG America

اگر دندان‌های حساسی دارید و آسیب ندیدن آن‌ها بسیار برایتان اهمیت دارد، این برند آمریکایی مناسب شما است. این کامپوزیت به‌دلیل ویژگی‌های ساختاری خود از ریزنشت، حساسیت و پوسیدگی مکرر دندان و روکش کامپوزیت آن جلوگیری می‌کند.

کامپوزیت Kerr

این کامپوزیت نمونه ارتقا یافته کامپوزیت‌های SingleFill از برند SonicFill 2 است. شرکت سونیک‌فیل توانسته است با تکیه بر تجربه قبلی خود، کامپوزیت Kerr را با ویژگی جاگذاری آسان و استحکام بالا روانه بازار کند.

کامپوزیت Kerr بدون لاینر یا لایه پوششی روی دندان‌ها قرار می‌گیرد و براق، سازگار و مقاوم است و با وجود تطابق رنگی بالا، در برابر سایش نیز استحکام فوق العاده‌ای دارد.

بیشتر بخوانید
کامپوزیت کاریزما و سارمکو چه خصوصیاتی دارند؟

کامپوزیت Tokuyama Dental America

یکی از معروف‌ترین و محبوب‌ترین برندهای کامپوزیت دندان، Tokuyama Dental America است. ویژگی‌هایی که طرفداران این برند را افزایش داده، براقیت و جلاپذیری فوق العاده بالا، استحکام در برابر سایش و ماندگاری طولانی مدت آن است.

کامپوزیت SDI (North America)

کامپوزیت SDI یکی دیگر از محصولات باکیفیت آمریکایی موجود در بازار بوده که در ساخت آن از تکنولوژی‌های رادیوپاک و سخت‌سازی نوری استفاده شده است. این کامپوزیت به‌دلیل ترکیب رنگی خود و امکان کنترل این رنگ توسط بیمار و دندانپزشک، می‌تواند زیبایی بی‌نظیری را به فرد هدیه کند.

همچنین دیگر ویژگی‌های متمایز کننده این برند، قابلیت هندلینگ و شکل‌پذیری راحت آن است.

کامپوزیت DMP Dental

یکی دیگر از باکیفیت‌ترین برندهای کامپوزیت دندان موجود در بازار، DMP Dental است. تکنولوژی‌های به‌کار رفته در این کامپوزیت باعث شده است در برابر جذب آب مقاوم بالایی پیدا کند و پرداخت آسانی داشته باشد. همچنین از دیگر ویژگی‌های متمایز کننده این برند می‌توان به مقاومت در برابر خرابی، طول عمر بالا، ایجاد حداقل حساسیت برای بیمار، نداشتن ریزنشت و تطابق رنگی بی‌نظیر اشاره کرد.

کامپوزیت Ivoclar Vivaden

در ساخت کامپوزیت Ivoclar Vivaden از یک ماده نانوهیبرید منحصر به‌فرد استفاده شده است که امکان قراردادن سریع و ترمیم کامپوزیت‌های قبلی را فراهم می‌کند. بنابراین اگر به‌دنبال ترمیم کامپوزیت دندان خود هستید، این برند می‌تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد.

و در نهایت بهترین برندهای کامپوزیت دندان در سپهرنیاوران

ما در این مطلب 8 مورد از بهترین برندهای کامپوزیت موجود در کلینیک‌های دندانپزشکی را به شما معرفی کردیم اما بهتر است بدانید بهترین برند برای هر فرد، با زیباجوی دیگر متفاوت است. عواملی مانند جنس دندان و میزان حساسیت آن، از مواردی هستند که انتخاب برند کامپوزیت را برای هر شخصی متمایز می‌کنند.

بنابراین اگر می‌خواهید بدانید از میان برندهای کامپوزیت دندان کدام یک بهترین انتخاب برای شما است، می‌توانید از مشاوره متخصصان کلینیک سپهر نیاوران بهره بگیرید تا هرچه زیباتر و درخشان‌تر بخندید.

پیام بگذارید

Call Now Buttonمشاوره و ویزیت تخصصی رایگان